fredag 25 december 2009

Juldagen

Jultomten hittade hit också trots allt, men inte in real. Men det finns spår på att han trotts allt kom hit, med tanken på det extremt stora berget med julklappar! Kvällen igår blev väldigt sen och det känns nästan som att jag kommer rulla fram som en köttbulle vilken minut som helst.

Igår när alla kollade på kalle anka så ville min mamma kolla anna anka, hon är en hel knasig människa med en hel del åsikter. Många jag känner så som vänner anser att jag och hon har vissa likheter. Själv kan jag inte se dem alls. För jag kan inte tänka mig att jag är så hemsk, inte ofta iallafall!?

Idag blir det en tripp till Jakobsberg för att hälsa på en familj, det kommer säkert bli kul som det alltid är där, har inte riktigt fått kläm ännu på vad det är vi ska göra.

Jag önskar alla en fortsatt
trevlig julhelg!

Inga kommentarer: