söndag 10 januari 2010

3 hela dagars ledighet kvar!

Riktigt skönt tycker jag, men ändå har man ångest över att det snart är dags för skolan igen. Jag har inga problem med de eftersom det är den absolut sista terminen i gymnasiet för mig utan jag har ångest hur jag ska vända tillbaka dygnet imorse vaknade jag kl nio och insåg att jag var för trött för att orka mig ur sängen detta gjorde att jag sov två timmar till. Jag undrar hur jag ska komma ur sängen kl sex på onsdag, det ska bli spännande!

Idag har jag inga planer alls, jag ska bara vara hemma och ta det lugnt inför morgon dagen då jag ska ut och fara runt här i lilla byn. Ska nämligen försöka hitta en läkartid eller snarare två läkartider för två helt olika saker och sedan ska jag nog försöka hinna med att sola också för att förebygga de ena av läkarbesöken.

Inga kommentarer: