lördag 30 januari 2010

Ang. kommentar: Är du med barn?

Fick en kommentar nyss angående om jag var med barn, och svaret är stort NEJ. Jag är varken med barn, har inga planer på det och skulle aldrig vilja vara det nu! Jag vet inte vart alla får det ifrån. Plus att fråga en sån här fråga och vara anonym är riktigt fegt måste jag säga!

De som känner mig i verkligheten och det som läst min blogg, vet hur jag tycker om detta. Jag har sagt flera hundra gånger att jag inte tänker vara yngre än 25 år eftersom jag vill gå ur skolan nu till sommaren med bra betyg, få ett bra jobb, flytta till ett eget boende samt leva livet tillsammans med den jag älskar innan jag stadgar mig med barn!!!! Jag anser att det är viktigt att ha bra utbildning samt ett bra jobb och en partner som man är trygg med och levt med ett tag!

Mina vänner säger att jag kan vara det eftersom de är unga och inte alls så erfarna om saker och ting som rör detta ämne, de vuxna jag känner säger att det kan vara en allergichock och JAG anser och är nästan säker på att det har att göra med mina hormoner, då jag inte har haft den röda veckan som tjejer brukar ha på snart tre år det mest troliga är att den håller på att komma tillbaka eftersom jag har ont i magen, känner illamånde och svullen mage!

Men jag ska kolla upp och jag har rätt på måndag, så om du som är anonym hade skrivit vem du var, så hade jag kunnat berätta vad allt handlar om för dig på måndag! Men eftersom du valde att vara anonym och feg, skyll dig själv!

Så ge upp nu, fråga MIG om sannignen istället för att gå runt och tro och skriv anonyma kommentarer!
Ta reda på fakta innan yttrande!

Inga kommentarer: