lördag 23 januari 2010

Känsloattack 23 januari; del 1

Jag är så arg så det finns inte eller kanske inte riiktigt arg jag är mest besviken, jag kommer aldrig kunna tro på dina lögner igen. Jag är sjukt less på dig och hur du hanterar situationer, du fattar inte att man märker vad du håller på med, du förstår inte att det inte går att hålla hemligt längre. ALLLA vet, pga ditt sätt att hantera situationen och de singlar du sänder ut.

Jag har stor erfarenhet av just detta, så jag ser direkt när detta börjar inträffa, när jag ser en viss signal så förstår jag direkt vad det är frågan om. Jag försökte intala mig själv  (när jag blev drabbbad) att det bara var felaktiga signaler ibörjan, men efter några månader fick jag veta att dessa singler som jag hade känt var äkta singlar och att det jag kände faktiskt hade hänt, efter det har jag lärt mig att man alltid ska lita på hur man känner i vissa situiatuoner. Mina ögon är väldigt stor när det gäller det här, jag suger jämt åt mig massor av saker inom detta ämne för jag ser direkt när det börjar närma sig.

De ända jag kan kommunicera med är datan och att skriva för mig själv, eftersom alla har slutat lyssnat på mig eftersom de tycker jag är för hård! Men jag är inte hård de är ni som bara inte ser den sanningen som är och hur den här situationen handskas av en människa och därför anser ni att jag är för hård och elak. Men de är inte poängen, poängen är att ingen förtjänar att få vara lycklig med lögner. Det är otroligt fel. jag fattar inte att ingen ser det! Jag behandlar människor ut efter hur de behandlar!

Tar man åt sig på saker speciellt det jag skriver nu, så finns de någon grund i det, eller hur? Eftersom man kan skriva om vad som helst, jag har rätt till att skriva va jag tycker och tänker om vad som helst utan att jag ska få mothugg om det! Hugger man tillbaka betyder det bara att man tar åt sig av de jag skriver och att man kanske till och med är skyldig. Jag skriver inget hetsande eller liknande anser jag iallafall, utan allt jag skriver är ren sanning och mina känlsor, man ska aldrig tveka på sina egna känslor när det gäller vad man ser.

Inga kommentarer: