lördag 23 januari 2010

Känsloattack 23 januari; del 2

Fy helvete säger jag bara. Hur sjuk i huvudet får man vara egentligen. Jag fattar inte vad du tänker med OM du ens tänker, det känns som du bara tänker på dig själv, du struntar totalt i alla andra. Du flyr härifrån hela tiden och du dras bara längre och längre bort från oss, samhörigheten försvinner sakta men säkert. Ingen förstår hur mycket som förstört alla säger att det löser sig att saker och ting kommer bli återställda. Men vad jag tror så kommer det här kommer bli omöjligt att återställda eller göra något bra av, det är för mycket lögner inblandat just nu som inte är förlåtliga.

Jag förstår inte varför? kan man inte bara lägga alla kortet på bordet istället för att såra alla så oerhört mycket med alla dessa lögner, hon måste förstå att det här kan göra att allt blir helt fel när det gäller banden emellan. Hon måste förstå att man märker tydligt på henne vad som sysslas med och vad detta kommer att få för konsekvenser. Ju längre tid det tar för sanningen att komma fram ju mer skada kommer det att ta. Man vet aldrig hur sånt här ska eller kommer sluta, men jag vet precis vart jag står och kommer alltid stå nu, hur jag känner och hur jag ska agera. För nu har det gått riktigt långt över gränsen när man börjar att känna att man inte har någon samhörighet överhuvudtaget.

Jag börjar bli jäkligt less nu vet inte vad jag ska ta mig till längre, för jag orkar inte med alla dessa lögner och det är jag inte ensam om att tycka. Jag förstår även att vissa inte förtstår något av vad jag skriver med det är för att jag försöker hålla det någorlunda lågt, samtidigt som vissa har några aningar om vad det gäller. Men jag vill inte att någon pratar bakom ryggen, gör någon ny version av det jag skriver, vänder hela situation eller får konstiga tankar om mig för det här. Jag bryr mig inte om jag får dåligt kommentarer eller många slutar prata med mig helt för hur jag känner, men ni vet inget om sanningen, ni ser inte vad som försigår och ni har ingen aning om hur hon hanterar situationen. Därför tycker jag kontakta mig istället på mejl så kan jag förklara allt helt och hållet istället för att få en mer klar bild på hur det är och vad det är frågan om, Om det är något som verkar oklart eller konstigt.

Inga kommentarer: