fredag 29 januari 2010

Om du har ett paraply i röven, fäll inte upp det

Det är riktigt skönt att det är fredag idag, det känns jättebra att skolveckan är över och att jag äntligen ska få träffa min favorit igen efter en hel veckas uppehålle från att ses. Men jag är nervös. Snarare jätte nervös för tre saker nu helt plötsligt:

- endast tre dagar kvar tills vi har sex månader tillsammans
- tankar om varför jag blivit så svullen samt mår illa ständigt i någon vecka nu
- att träffa min favorit nu som vi inte gjort på en vecka

Många undrar hur jag egentligen mår, mitt svar på det är att jag inte riktigt själv vet hur jag mår. Då både mitt humör samt hur jag mår åker upp och ner som en berg och dalbana! Ena sekunden kan jag vara glad och känna glädjen med allt och alla runt omkring mig, andra sekunden kan jag bara känna trötthet, ensamt, jobbigt, ledsamt och bara helt meningslöst allting och sedan i sista sekund ligga i sängen med en dundrade illamående symptom och mitt upp i allt så har min mage börja svullna upp/blivit rund detta gör mig fundersam då jag inte alls äter godis eller onyttigheter, äter knappt mat men middag blir det alltid. Detta är en olöst gåta för mig, medans alla mina vänner spekulerar vilt i vad det kan handla om. Ska nog söka för detta för att vara på den säkra sidan. För det vore inte lägligt om det skulle stämma som alla tror.

Jag hoppas på att jag kommer få en lugn och avslappnad helg tillsammans med min favorit, det behövs verkligen efter denna tuffa och jobbiga vecka! Jag hoppas vi bara kan sitta och prata om andra saker än vad som pågår just nu, för att få komma in på andra tankar som bara du lyckas göra här hemma hos mig. På de sättet är det väldigt skönt och efterlängtat. Plus att jag lovat ut en puss då hade var den första som kom på vad "Yakamato kumastso kamito sumatsuki" som jag hade som facebook status. För den som inte visste så är det på japanska och på svenska betyder det "Om du har ett paraply i röven, fäll inte upp det"

För att återgå till dagen, så börjar jag skolan om cirka 30 minuter, då jag har information och layout B där vi jobbar mycket med att skriva korrekta affärsdokument, och jag kan säga att det låter lika tråkigt som det är! Efter detta har vi prov i religionskunskap sedan slutar jag för dagen rätt skönt måste jag säga, men har en grej att göra efter detta som inte alls är lika kul, men mycket nödvändigt!

Hoppas ni alla får en trevlig helg,
för det kommer jag garanterat
att ha tillsammans med min
favorit. Tack!

Inga kommentarer: