söndag 31 januari 2010

Vilka människor det finns!

Det här är sjukt irriterande! Hur orkar människor hålla på egentligen och hur långt de orkar gå. Dessa människor värkar kunna gå hur långt som helst! Här på min sida får jag skriva precis vad jag vill, utan att någon eller några ska yttra sig om att jag inte skriver passande saker eller vad det nu är för något som människorna stör sig på!

Det här är som sagt min sida, jag tvingar ingen att klicka in här, jag tvingar ingen att läsa, jag tvingar ingen att vara så hotfull och jag har ingen som helst rätt att få elaka kommentar samt mejl för det jag skriver! För jag skriver precis OM VAD, HUR, VAR och OM VEM jag vill utan att behöva nämna namn! Om du eller ni stör er så mycket på mig och vad jag skriver, varsågod att aldrig mera besök mig igen för det är ingen som tvingar er att läsa! Sen om ni nu fortsätter besöka mig så måste det finns en grund i det, då börjar jag fundera på om det är något ni är avundsjuka på eller helt enkelt har något problem vad vet jag inte eftersom det känns som ni bara käkat taggtråd de senaste dagarna!

De ni skrev om i mejlet att jag ska sluta skriva här, det kan ni SKIT glömma! Jag skulle aldrig vika mig för någon, jag kommer alltid köra på och göra det jag själv vill så länge jag känner att jag vill och att lusten finns! Jag är ganska stark som person och står alltid raklång!

Jag förstår inte hur vissa människor kan bete sig, det är bara så sjukt pinsamt att bete sig på det här viset! De hade helt knasiga arugment som jag inte ens förstodd mig på överhuvudtaget, då jag förknippade de som någon form utav fjortis språk!



Tack för mig!

Inga kommentarer: