fredag 12 februari 2010

Förvirrad

Det här är sjukt förvirrande. Jag förstår verkligen ingenting alls. Vet inte vad jag ska tro, tänka eller göra. Finns en som gör mig oerhört förvirrad när han ber mig göra mitt val, val om vadå? han säger hejdå och att du inte orkar mera? och nu helt plötsligt påstårs det att jag lämnat honom? Mitt huvud hinner inte med alla tankar som springer just nu.

Det går verkligen inte att prata med dig just nu, vad jag än säger eller gör så får jag bara tills svars att jag ignonerar eller tack. Jag måste verka som en super dålig flickvän eller före detta flickvän eller vad jag nu än är. Just nu får de mig bara att känna hur dålig jag är och att jag är totalt värdelös på allt pga ditt beteende mot just mig!

Tycker det här så synd att jag inte vet hur jag ska handskas med detta. Känns som allt bara blivit tio tusen gånger värre sen tidigare idag.

Du ÄR och kommer förbli en viktig del i mitt liv som jag aldrig kommer vilja byta bort mot något annat! Jag älskar och saknar dig mycket. OM ens min talan har någon betydelse nu, vilket det inte verkar som..

Så jäkla sårad!!!!

Inga kommentarer: