lördag 13 februari 2010

Frustration

Fy fan! att du inte skäms, att du ens har mage att kräva ännu mera! Fy att du inte anser att du manipulerat för att handlat kläder för elva tusen nu, du har roffat åt dig ALLA möbler plus du SKA handla sängarna till ungarna innan du flyttar bara för att du ska slippa betala de med din egna lön, du kräver att få allt som har med pengar att göra, du kräver att få mindre av allt som har med att betala och NU får inte ens den andra parten ETT par gardiner som han vill ha! Jag tycker du borde skämas att du bara vill ha och ha hela tiden, men du ger inte ett skit tillbaka! Du säger att man inte borde vara noga med hur sitt hem ser ut, utan att man får ta det som det blir när man skiljer sig. Men om man tänker efter så har du tagit ALLT det som ser bra ut i vårt hus, textil, dekorationer, alla möbler och till och med saker som hon aldrig ens använder bara för att det är snygga! Men den andra får all skit!!!! Det här är skit dåligt. Jag sa nyss till de båda att hon lurar honom med precis allt, att han inte förstår det. Eller han kanske förstår det, men inte vill ta mitt parti när hon är i samma rum!!!?

Ditt falska leende varje dag, gör att jag bara vill spy! Att du bara sitter med datan på det mest avskiljda ställerna bara för att ingen ska se vad du gör plus att du raderar allt så ingen skulle råka se vad du sysslar med! Jag är sjuk less på det här och jag har sagt det oerhört många gånger! FY FAN ATT du inte skäms, jag skulle aldrig klara av att göra som hon gör!!!!!!!!! Att jag råkade se ett sms idag där de stod jag kommer alltid finnas för dig, gjorde att jag bara ville hoppa ur bilen i farten!

Hela mitt liv känns så oerhört falskt när man har en förälder som ljuger och den andra föräldern som tar parti för henne när hon är i samma rum, men som annars också spyr galla över henne!

Det sägs att jag måste vara i hennes lägenhet hela vecka fjorton, hur i helvete ska jag klara av det? Hur ska jag kunna känna mig hemma i en lägenhet som jag inte får komma till när jag vill, bara för hon ska ha en annan kille där. Hennes blick idag när hon fick veta att vi kommer vara där den vecka var inte trevlig och de såg precis ut som att hon inte ville ha oss där!

Inga kommentarer: