fredag 12 februari 2010

Rörigt.

Varför ska det vara så jobbigt och svårt med precis allt just nu!? Familj, släkt, pojkvän, vinterkylan, dunder förkyld, skum stor golfbolls liknande knöl på halsen och struligt för övrigt!

Just nu känns det som att allt som händer går in i varandra och gör det mycket svårare och större för mig än va de egentligen är och/eller borde vara. Allt krockar och blir bara en ända stor röra. Kan få sms där det står:
- "Varit på sjukan, allt såg bra ut inget att oroa sig över. Kram" Från en personen som sviktit mig totalt
- "Va sur bäst fan du vill jag pallar inet med att alla ska ta ut sin jävla fitt PMS på mig längre" Från en jag tycker om massor.. Jag förstår inte alla dessa sms gör mig så förvirrad att jag inte vet varken ut eller in. Det är sårande att höra eller snarare läsa ett sms där det står att jag tydligen påstår att saker inte är sanna, att jag tvekar och att jag ska höra av mig när jag gjort mitt val om jag vill ha dig kvar eller inte?

Vad kommer allt det härifrån, vad har jag gjort för att förtjäna detta? Jag fattar absolut ingenting, jag har inte skrivit något hetsanade eller kastat någon skit varför ska alla jämt övereagera på just nu. Jag har inte gjort något för att förtjäna alla dina svordomar i sms och vad är det som får dig att ens tro att jag skulle vilja lämna dig? Allt bara snörrar då jag inget fattar! Visst i onsdags skrev jag att jag tvekar, men vi han inte prata klart så jag hann inte säga klart vad det var jag tvekade på och det var absolut inte dig. Det var snarare allt med skolan.

Jag tycker inte jag förtjänar det här, för jag känner mig helt ovetande och helt plötsligt får ett sms där det står att jag bara kastar skit?

Riktigt besviken även fast jag fått en varning tidigare imorse om det här att det kan vara jobbigt och så!

Jag känner mig riktigt förvirrad och sårad, då jag är helt borta eftersom jag inte förstår någonting alls.

Jag tycker om den här personen så innerligt mycket!

Inga kommentarer: