fredag 19 februari 2010

Rykten!

Rykten är något som jag tycker är riktigt irriterande. Speciellt när man sprider rykten på något som man inte ens vet något om, något som man hört från en person MEN inte pratat med den man sprider dessa ord om. Det är INGEN som frågat mig eller försökt få tag i mig för att höra min version, min sida, min historia INGET!

Det roliga är att jag vet precis vilka ni är och varför ni sprider detta. Ni har bara hört hans historia och han gör alltid allt för att smutskasta mig. Dessutom att ni tar fram saker sen fem år tillbaka? förstår inte poängen? Jag brukar inte brusa upp på sånt här, men nu när det gäller en sak som jag avskyr över allt annat, blir jag riktigt upprörd. Det personer som känner mig PÅ RIKTIGT vet att jag aldrig skulle vara "ryktet" mot någon eller att jag ens varit det någonsin. Det här är bara ett dumt påhit av er två.

Vissa kanske anser att det här är för privat för att skriva om, MEN jag skriver det här och nu pga att jag vet att dessa två unga fjortis donnorna läser min blogg. Jag kommer aldrig ta åt mig av dessa två eftersom det är så fulla av skit båda två.

Tänk om man kunde sätta alla människor man inte gillade i ett hus och spränga skiten! Herregud detta hus skulle bli fullt om jag fick chansen till detta.

Inga kommentarer: