söndag 21 februari 2010

Söndag - PACKNING PÅGÅR!

Tråkigaste dagen under hela veckan om man frågar mig! För det finns inget som helst att göra under denna dag. Den är bara allmänt tråkig. Fast jag har iallafall haft mycket att göra nu under dagen. Jag har både hjälpt pappa att packa ner lite porslin, krukor, vaser och diverse olika köksprylar.

Men har även hunnit packa lite i mitt rum också. Sorterat sommar och vinterkläder i olika förvaringsutrymmen som jag sedan kommer stapla på hög i min garderob sedan när vi måste flytta ur huset, kommer alla mina möbler att förvaras i kallhäll i ett fråd och eftersom jag har en stor garderob så har jag två stora förvaringslådor längst ner i botten med olika saker som är lite mer ömtäligt, sedan har jag massor av hårdaplast påsar som jag delat och lagt skor, sommarkläder och vinterkläder i olika. Sedan kan jag nog få in mina hyllor, prydnadskuddar och lilla tvbordet i garderoben också. Lite långt kanske att åka dit om man vill ha något, men eftersom det förmodligen kommer bli så att vi får en lägenhet i höst betyder det att mina grejor får stå inlåsta i ett antal månader!

Nu blir det Mc'donalds!

Vi hörs.

Inga kommentarer: