torsdag 15 april 2010

15 APRIL 2010

Godmorgon.

Nästan godförmiddag då jag vaknade för länge länge sedan. Idag skulle jag egentligen åkt till skolan för att göra sista delen i det nationella muntliga engelska provet, men jag stannade här istället då jag ligger sjuk i både halsont, feber, rethosta och ont i kroppen så jag har i princip bara legat på soffan nu sedan i måndags kväll. Hoppas på att det snart ska bli bättre. Det tråkiga är att det är super fint väder här och varmt ute och då vill man inte ligga inne i mörkret, får se om jag kanske kan komma ut ett litet tag iallafall, det kanske är det jag behöver?

Har även blivit klar med mina studentinbjudningar så nu gäller det bara att hitta adresser för att sedan skicka iväg dessa. Åååh va pinsamt det skulle vara om ingen skulle kunna komma eller skulle vilja komma.

Inga kommentarer: