lördag 17 april 2010

17 APRIL 2010

Sitter i min hys just nu. Varit i badankans stora husbil nu ett tag där vi umgicks och spelade tärning med småungarna. Det blåser storm här ute kan jag säga, hur mycket som helst blåser det! Inte alls roligt, jag vill att det ska vara soooool och varmt ute så man kan bättra på solbrännan litegranna. Har även just pratat med min goding fast det är tydligen inte så bra mottagning i den stora runda vita bollen i Sveriges huvudstad.

Snart blir det middag, kyckling och heeet curry. Vi ska dela upplevelsen med innvånarna i den stora tyska husbiiiilen.. ;) Vi har även skrivit framför deras tomt att badankan bor där! Så nu vet alla det! Kan även upplysa om att framför vår plats på asfalten står det Heffa i ett hjärta och sedan står det jonna hjärta danne. Förstår inte varför hon ska vara kär i min goding för.... Hihi

OM precis en vecka är jag hemma hos någon som jag verkligen verkligen verkligen saknar hur mycket som helst även fast vi träffades en snabbis i torsdags. Jag kan knappt bärga mig tills nästa lördag.

Inga kommentarer: