söndag 18 april 2010

18 APRIL 2010

Godmorgon

Somnade halv fyra i natt och gick upp kl åtta pga att det är några lituaer som bor nästan bakom oss som bara stod och skrek ett bra tag sedan körde de i väg i full fart och jag har konstaterat att det inte har den tystaste bilen. Förstår inte varför de alltid ska föra sånt liv tidigt på morgonen och sent på kvällarna. Men jag är jättepigg iallafall och ska snart ut i det mörka och kalla vädret för att avnjuta en dusch, hoppas för bävelen inte att de blir en kallupplevelse.

Jag hoppas på att denna vecka som kommer nu blir lite annorlunda. Imorgon ska jag till skolan och prata, sedan upp och hämta ungarna hos dagmamman för att sedan frakta ner dom till stationen och ta bussen till Enköping. På tisdag hoppas jag på att få träffa min favorit iallafall ett tag, föreslog halva vägen, men inte riktigt kommit fram till vart halva vägen egentligen är. Sedan får jag ta resten av veckodagarna som de kommer. Sedan ska jag bort i helgen!

Förresten idag ska jag upptäcka en ny upplevelse.. Som jag aldrig någonsin gjort tidigare och jag antar att detta kommer bli första och sista gången.

Jag dessutom superlimat mina favorit solglasögon, så nu är de hela och fungerande.. Jag sprang nämligen runt med silvertejp på dessa förra sommaren. Jag förstår inte vad det är för speciellt med dem här för jag vägrar kasta dom!

Inga kommentarer: