fredag 23 april 2010

23 APRIL 2010

Godmorgon!

Den som vill ha lugn och ro samt vakna upp och känna sig glad och utvilad bör inte komma dit jag är! Vet inte vad man ska säga efter denna morgon. Vaknade kl 5 av massa hundskäll, men tänkte inte mer på de. Sedan hörde jag någon gå utanför vår husvagn och då var det en litau som gick där och då började hunden genast skälla och springa efter honom. Sedan dess har hunden skällt i ett och jag kunde verkligen inte somna om för jag blev jätte orolig i magen. Vid 7 tiden hade hunden slutat och jag kunde varva ner men då började alla jäkla lastbilar fara förbi i en jäkla fart även fast det var cirka 100 meter ifrån mig så hör man det oerhört tydligt. Ingen morgon sömn härinte.

Idag ber jag er önska mig lycka till och imorgon ska jag bort, vilket betyder att jag återkommer på söndag!

HA EN TREVLIG HELG!

(Bild från 10 April 2010, Jag och Sami)

Inga kommentarer: