fredag 30 april 2010

JAG GER MIG INTE!!!

28 April 2010


Blev väck 6.30 imorse pga att jag var tvugen att vara i Bålsta vid åtta tiden för mitt lilla lilla äventyr. Jag hoppas hoppas hoppas för böverligen att jag har lyckats denna gång och jag kan lova att jag absolut inte har förgiftat någon människa, typ! Efter detta besök gick jag för att kolla om min käre vän uppe vid Bålsta Sol var där, alltså detta är ett ställe för alla människor som vill bli bruna inför sommaren nämligen solarium för de som vill fuska lite innan solen kommer på riktigt. Men jag var bara dit för att se om han var där och mycket riktigt han var där och hans leverans från USA hade kommit, vilket gör att jag nu är deras försökskanin. Fick massa olika hudkrämer och lotions som jag ska pröva och smörja in mig i för att få ett mer effetktivare och djupare brunfärg tydligen. Jag hoppas det ska funka och att jag kommer glida runt här som en bränd pepparkaka, gud va härligt det skulle vara. Iofs har jag väldigt lätt för att bli brun. Hur som helst ska de bli kul att pröva dessa cremer direkt importerat från andra sidan Atlanten. När jag skulle sätta mig på bussen tillbaka till mitt kära hem Enköping funkade såklart inte bussen, eller den funkade men de gick inte att styra bussen åt höger så den kvinnliga föraren fick springa runt och leta efter en ledig buss men hon kom tillbaka utan resultat. Sedan kom Kista bussen så vi fick ta den. SYND för alla som skulle hem från kista!! Ha :) Raka vägen ner i tvättstugan blev det för mig också, tvätta fyra maskiner och nu är jag helt slut. Ska lägga mig på soffan och bara vänta på att min bror ska bli klar med maten. JAA han är här äntligen, han har nämligen bott hos sin flickvän nu sen påskhelgen och han tyckte antagligen att det var dags för att rulla till sitt egna hem nu över helgen. Härligt härligt, småttingarna kommer dessutom i över morgon då ska vi plantera massor av blommor.

29 April 2010

Sov ut idag till kl åtta, gick direkt ner och hämtade tvätten från tvättstugan och startade den sista. Sedan när min bror vaknade bestämde vi oss för att åka in till enköping han ville både klippa sig och handla nya kläder och mycket riktigt hittade han en hel del faktiskt men aj va ont i benen man får utav att sitta på hans moppe. Blev dessutom klar med min injudningskort idag vilket betyder att de ska postas imorgon.


30 April 2010

Uppe med ottan är vad jag är idag, men det är pga att jag har några ärenden att göra innan denna plats invarderas av sällskap till MIG! Jippi, som jag har längtat efter människor och det sociala livet. Idag är det valborg och som alla tidigare år tycker jag bara att valborg är en världelös dag som de borde ta bort från kalendern. Ser inget vettigt med just den traditionen förutom att man stinker apa från eldröken. Fy gillar den inte, jag kommer hålla mig så långt borta de bara går från alla brasor idag. Däremot vill jag hemskt gärna att den där korkade solen kommer tillbaka och värmer mig samt ger mig mer bruna beeeen.

Nej nu måste jag avsluta för strax kommer bussen. Men nu har jag iallafall skrivit ner vad som hänt de senaste dagarna i mitt lilla, enkla och tråkiga liv. Vänta bara tills imorgon, då händer det något speciellt.. :)


Inga kommentarer: