tisdag 27 april 2010

LESS NU!

Börjar tröttna på upprepande misstag, skitsnack och lögner nu.. Lämna mig i fred om ni inte kan hålla munnen stängd. Förstår inte hur allt kunde vara så perfekt och helt plötsligt bara vända. Till och med vädret vända och drog hit ett oväder på bara några minuter. Har dessutom feber nu också, sjukt jobbigt jag som har en super viktig sak imorgon att göra!




 


Nej nu tänker jag inte grubbla mer på det här. Måste tänka framåt och allt som händer inom bara några veckor. Har många roligheter framför mig, vilket gör att jag inte orkar deppa ihop nu. Hoppas det blir soligt och fint imorgon igen för jag hoppas på att jag kan få lägga mig ute ett litet tag imorgon iallafall om det skulle hinnas med. Men med min vanliga tur antar jag att det är ett minne blått.

Inga kommentarer: