söndag 25 april 2010

SISTA HELGEN!

Sista helgen i april har nu passerat. Förstår inte riktigt vart tiden tar vägen, det ända jag vet är att tiden inte räcker till överhuvudtaget för mig. Min helg har jag spenderat utanför mitt hem i en annan stad/ort/by/län vad man nu vill kalla det. Har varit skönt att inte behövt vara i sitt egna hem för några dagar. Har nog insett hur skönt det är att komma härifrån ibland.

Har fått många saker avklarade i helgen faktiskt, både fysiska, psykiska och nödvändiga. Kan säga att jag är oerhört nöjd efter denna helg OCH glad för den delen.

Kollar just nu på da vinci koden, men är super trött dock har jag varit de hela dagen. Möjligt att man kanske börjar bli sjuk nu igen vilken jag för all del inte är fallet. Vill bara avsluta med att säga När man är borta dansar råttorna på bordet! Vilka snepippade grisar det finns alltså!

Inga kommentarer: