måndag 26 april 2010

STRÅLANDE VÄDER!

Nu är jag klar för dagen! Ekonomiskrivning, kratta/sopa tomten, duscha, varit social, fyllt vatten, tvättat rent gamla kylboxen, sorterat smutstvätten och även hunnit sitta i solen i en timme. Det skönaste är att jag gått i shorts hela dagen och jag lovar, det är super skönt och vart här på rivieran.(?) Även tagit fram solstolarna, vilket betyder att nu är det bara att köra, min mage börjar redan bli brun och då ska vi inte tala om mina ben.  Detta är det bästa med sommaren att man får fin färg.

Nu om någon timme ska jag steka på hamburgare med friscobröd och sedan blir det färd mot kallhäll där vi ska hämta lite småsaker och även lämna saker som inte längre behövs här.

Nu ska jag ut i det härlig vädret igen och fundera på om jag ska börja skriva som jag gjorde förut här i min blogg..?


Inga kommentarer: