onsdag 9 juni 2010

Ingen sol idag heller... :(

God förmiddag. Nu sitter jag här igen framför datorn. Just ätit frukost det blev vitlöksbröd med blåbärssoppa, inga nyttigheter här inte. Men jag var tvungen att få i mig några sockerbomber efter denna natt. Herregud säger jag bara, för varje natt som går blir mina drömmar bara knasigare och knasigare som t ex i natten som var då började det med att jag drömde om min pojkväns mamma sedan vaknade jag upp och bara låg och kollade i taket innan jag strax somnade om igen och då drömde jag om zigenare, det var mina bästa vänner och vi lekte skattjakt på polisstationen.

För att inte tala om vad jag är less på människor som säger: ta bort den här personen, prata inte med den här, gör inte så, ta bort dessa bilder, träffa inte den här människan, ta bort dessa telefonnummer, du får inte göra si eller så. Ett sånt förhållande kommer aldrig hålla, det är min mening och jag kommer alltid stå för det. Låt människan i fråga vara ifred och låt h*nha kvar allt h*n hade förut.

Men för att återgå till dagen, idag ska jag vara barnvakt. Hämtar ungarna vid polisstationen kl halv tolv, undra hur dyrt det blir att hämta ut dem. Skämt osido, det blir avsläppta där endast.

Inga kommentarer: