söndag 13 juni 2010

Inget för den ointresserade.

Vet inte vart jag ska börja. Men alltihopa känns bara så fel. Jag får skit för att jag gör si och jag får skäll för att jag gör så. Jag måste göra det ena för att inte drabbas av det andra och för att inte tala om det tredje.  Måste ta bort vänner från facebook för att den ena är avundsjuk på den andra som den tredje inte går ihop med som den fjärde  som bara snackar skit? Vart är jag påväg någonstans att alla människor här på jorden ska köra med mig? Har min egna vilja försvunnit helt och hållet eller? Det känns verkligen som det. Jag har ingen vilja, den är som bortspolad totalt. Jag är nog riktigt rädd för att bli ensamast på jorden just i detta skede, att alla människor ska ogilla mig.

Jag förstår inte hur eller varför det här händer, alla borde vara glada och nöjda eftersom jag gör precis vad det säger? Men icke, det är ändå jag som får ta skit i slutändan TROTS att jag gjort allt för alla som jag i själva verket inte velat. Jag har blivit tvingad att ta konflikter som jag inte vill, jag har varit tvungen att ta bort människor från facebook. Allt är bara så fel, otroligt j*vla fel.

Ingen människa där ute tar mig för den jag är. Alla bildar upp bilder av mig från falska rykten, skitsnack och snevridna historier. Ingen människa ser mig, jag skulle göra allt för att en människa skulle må bra även om det innebar att jag skulle få offra min egna lycka för ett tag. Varför kan ingen se den riktiga jag? Varför faller alla så lätt på alla falska rykten om mig och allt skitsnack??? Trots att jag för tillfället bor i en "skitsnack" håla så betyder det inte att jag är den som pratar skit, att det är jag som sprider falska rykten, att det är jag som startar allt! Det är tvärtom, jag faller inte för skitsnack, jag tar varken åt mig eller lägger värderingar i rykten och skitsnack.  Har alltid varit och kommer alltid vara en person som undersöker själv och upplever hur människor är.

För att inte tala om hur mycket jag längtar tills den 16 augusti, ska bli hur skönt som helst att komma härifrån!

Inga kommentarer: