fredag 11 juni 2010

Vad nu då?

Ja jag har ingen som helst aning. Total förändring på gång eller? Det är vad jag tror iallafall, för min del vill säga. Jag är nu mera inte medlem på några sociala medier på internet längre. Förutom här på min blogg vill säga, fick bara ett ryck att allt skulle bort. Ville inte he kvar facebook och alla olika ställen! Nej usch och fy! Sånt ställer bara till trubbel och osämja, därför har jag valt att avstå från allt detta för en tid framöver, kanske till och med för all framtid. För vem vet det kanske är hur skönt som helst att slippa de eller alternativt att man börjar sakna det igen. Dock hoppas jag inte på det. Känns bara som att jag tappat de där tungra från axlarna nu som jag hade varje gång man skulle logga in på facebook som nästan kändes som ett beroedne varje morgon och kväll. Tack och hej för mig facebook, vi kanske ses igen.

Vad gör jag ikväll då? Jo jag sitter här i min ensamhet, hur skönt som helst att bara ha egen tid med sig själv när det ändå inte finns så många människor här, imorgon kommer det fler hit och gör oss sällskap. Men det blir nog en tripp imorgon kanske till uppsala, västerås eller barkarby för shopping med småungarna och pappa.

Inga kommentarer: