måndag 12 juli 2010

Godmorgon i solskenet!

Natten har varit jätte jobbig och tankspridd då bägaren rann över totalt igår och jag brast i tårar. Hur mycket ska jag orka ta egentligen? Det är den stora frågan och det känns verkligen inte bättre nu eftersom det känns som att man fjäskar för mig för att hålla mig glad! Men jag säger bara EN dag då kommer denna människa få äta upp allt, för när sanningen har nått sitt mål, då blir det inte roligt för "huvudpersonerna".

Idag har jag inga större planer förutom att packa lite till Tranås imorgon, ska vara där tills söndag får se hur det går. Men jag försöker ta de som ett prov, funkar det inte så funkar de inte och då vet jag det tills jag kommer hem och gör då ett val om vart jag ska vara resterande tid av mitt liv. Men tur är har jag vänner som åker med oss, vilket gör att det kan bli mycket lättare för mig att komma undan fall det skulle behövas.

Nu ska jag äta frukost eller snarare bara kräm och sedan hoppa ner i sjön kanske till och med tillsammans med badankan ;)

Inga kommentarer: