måndag 12 juli 2010

Irritationsmoln även idag.

Kan bara alla onda människor lämna mig ifred, jag är sjukt less på det här och vill bara ha ett slut. Men när i hela världen ska de komma? ALDRIG tror jag. Det senaste som hände var pga en Facebook status som jag hade skrivit, MEN det hon inte vet är att det jag skrev var ren sanning och inget annat. Men för att hon skulle sluta gnälla tog jag bort skiten. Jag vet inte vad det är med människor, men jag hatar när man använder mig och skvallrar vidare saker som står på min facebook till personer jag inte har som vän där. För detta gör att jag får leva i ett rent helvete med tjafs varje sekund, inte för att jag inte står för var jag skriver utan för det personer som brusar upp sig så dant är personer som är livrädd för att den sanna sanningen ska komma fram. Men jag har konstaterat att det är endast en tidsfråga om NÄR det kommer ske, för ske det kommer det garanterat att göra..

Inga kommentarer: