fredag 2 juli 2010

Sol och bad hela daaaaaaaan

Solen bara steker och jag blir brun, sitter här och har just smörjt in mina fötter med helosan salva, nu kommer jag få bebisrumpa fötter. =) Simmat har även hunnits med samt lite städning innan jag började skära i oxfilén som blir dagen grillmiddag. Snart kommer även ungarna och jag vet att det kommer springa direkt och hämta sparkcyklarna men det står på baksidan av husvagnen och där ligger en stor rottweiler vilket gör att jag tvekar på att det kommer rusa dit.

Det sägs att det ska bli ännu varmare imorgon och inte klagar jag över det så länge jag har en sjö i närheten för annars skulle jag aldrig klara det, en timme i sjön idag super härligt och inte alls kallt. Som det ska vara, jag är verkligen inte någon badkruka.

Anledning till att jag bytt bloggadress är för att alldelles för många "fel" människor läste min gamla och tolkade allt hej vilt och har ingen lust med det därför har jag nu hittat en ny bloggadress den som jag nu skriver på. Hoppas att många människor har tappat bort sig nu och inte hittar tillbaka hit, =)

Inga kommentarer: