torsdag 1 juli 2010

Trevligt avslut på dagen!

Vilken latmask jag är och har varit hela dagen känns det som men det vart fullrull på mig, diskat, plockat gamla blommor och rensat halva kylskåpet på möglig ost, klumpig mjölk, sur grädda och diverse olika saker. Sedan färgade jag håret och jag sköljde de på baksidan men jag tror jag brände upp hela hårbotten för det var brännhet vatten så jag fick en stor kanna med iskallt vatten över mig och det gjorde saken mycket bättre. Jag gillar kyyyla! Detta resulterade i ett riktigt skönt dopp i Mälaren..

Kan även tala om att min kycklinggratäng verkligen blev en hit, hur god som helst och stark. Passade precis i smaken, jag trodde jag skulle misslyckas totalt eftersom jag inte hade receptet kvar. Därför blev det ganska mycket hemma meck med gratängen. Men den stora huvudsaken är att den blev god, SUPER GOD!!!

Just nu sitter jag här med min bror men jag börjar fundera över om det är något som är fel eftersom han sjunger "jag vill ha dig i mörkret hos mig" TILL MIG och vi sitter och äter vaniljglass med kolasås dessutom!!!!!!!

Nu blir det godnatt för mig.

1 kommentar:

Carolina sa...

Jag lägger till dig på en gång!:)