onsdag 23 december 2009

1 dag kvar till julafton

Kan konstatera att jag sov enormt skönt i natt, trotts att jag gick och la mig sent pga den där himla tv:n som bara visar filmer hela tiden. Såg både välkommen till familjen, sex and the city filmen och män som hatar kvinnor. Man uppsakattar nog att sova när man inte gjor det på länge, för det var väldigt skönt att vakna upp imorse pigg och glad eller lite glad iallafall.

Har hunnit med en hel del också redan, gjort pepparkaks hus med min lillesyster vi har dekorerat alla delar men inte satt ihop själv huset eftersom vi tänkte att allt skulle torka först innan vi börjar med att lima ihop alla delar får se om det blir med superlim eller kanske till och med silvertejp det funkar ju till allt har jag märkt. Hiihi Även hunnit städa nästan hela huset idag igen eftersom min mamma bara ligger och nördar vid datan som jag så fint kallar det!





Jag kanske till och med lägger upp en bild när hela skapelsen är ihopsatt :)

Inga kommentarer: