måndag 14 december 2009

10 dagar kvar till Julafton

Godmorgon. kom precis ut från duschen tack och lov att det var varm vatten idag, för det var de verkligen inte igår när jag hoppade in i duschen för de var svinkallt men jag var tvungen till att duscha men som tur var blev jag riktigt vaken iallafall även fast jag bara låg hemma och slöade hela kvällen igår tur att jag låg och pratade med personen som jag tycker om mest av allt annars hade jag nog trotts allt somnat i min nya sköööna fotölj.

Åter till dagen idag, Måndag idag det betyder skola kl 10 - 15, tre lektioner. Tre enkla men ganska tråkiga lektioner men ändå jätte viktiga så det är bara för mig att käääämpa bara en vecka kvar tills det blir jullov och då ska jag verkligen njuta så mycket det bara går. Förutom skolan, så måste jag till banken för att sätta in pengar från vårt företag som vi tjänat in och sen ska jag försöka planera ut vad jag ska köpa till mina små syskon Jonna och Jacob i Julklapp eftersom det är barnens jul så är det så att jag bara köper till de, alltid varit och kommer alltid vara. Hiiihi. Även fast dessa barn har allt så finns det även långa listor på vad de vill ha för något, så det ska tydligen inte vara så svårt att komma på något.

Måste även komma ihåg att plugga massor både idag och imorgon till terminens sista prov på onsdag i psykologi. Klarar jag detta prov så klarar jag det betyg som jag satsar på. Bara jag får de så är jag mer än nöjd.

Mitt utvecklingsamtal förra veckan gick superbra, jag fick massor utav beröm av lärare angående hur jag utvecklas under dessa tre år, de tycker att jag gått från en liten flicka som var rätt tyst och vilsen i sig själv till den jag är nu målinriktad och en drivande tjej som har mål med livet. Har även höjt massor av betyg och kommer få många höga betyg nu till jul som jag inte alls hade förväntat mig, men de tyckte att jag var jätte värd dem.

Nu ska jag till bussen för att komma till skolan, börjar om 15 minuter.
Skriver kanske mer senare, annars hörs vi när vi hörs.

Inga kommentarer: