söndag 13 december 2009

3:e advent och Lucia

God morgon, fast jag vaknade för ett bra tag sen. Är inställd på att alltid vakna kl 9, helt sjukt varenda morgon. Idag har jag inga planer alls förutom att jag ska plugga psykologi och det kommer ta hela dagen kan jag tro. Jag ska skriva en uppsats om kris och depressioner det är ganska lätt eftersom jag kan skriva och utveckla mina texter så bra, MEN jag ska dessutom träna till ett prov som handlar om neuroser och psykoser som kan tyckas vara lite svårare tycker jag. För alla som känner mig så stannar inte information i mitt huvud som jag läser, för att saker ska stanna i mitt huvud så måste jag koppla texten till människor och låtsas som att t ex mina vänner lider av psykiska sjukdomar eller liknande och jag får alltid ett gott skratt när jag tänker på en vän som jag har sammankopplat med ett visst ämne. Jag är lite konstigt jag vet! Men alla säger att det har sin charm de med.

Jag ser verkligen fram emot nästa vecka som redan börjar imorgon eftersom jag inte alls har något planerat eller jo på onsdag då jag ska träffa min pojkvän det är ända dagen vi kommer träffas nästa vecka, då både han och jag har annat för oss de dagar vi hade kunnat träffats och lördag då ska jag på julbord ute i Bresse med all personal från i somras de kommer nog bli kul antar jag, de är mina ända planerade dagar. Jag brukar nämligen alltid ha alla dagar planerade med något så det ska bli skönt.

Inga kommentarer: