fredag 18 december 2009

Fredagsmys??

Har inte uppdaterat speciellt mycket idag eftersom jag har haft en hel del att göra, vissa roliga saker och vissa lite mindre roligare men ändå nödvändigt. Vaknade upp med en hel del sms som jag hade fått, alltid kul!! Även fast jag ändå inte riktigt hade sovit speciellt länge under natten pga igår! Nog om det!

Tog hand om mina småsyskon idag, vi var ute och åkte pulka samt busade i snön. Sedan gick vi in och kolla på film för att värma oss. Sedan började jag lite smått med middagen. Det blev potatisgratäng med entrecot(?).

Just nu sitter jag och min mista lillebror och kollar på Dora utforskaren medans alla andra springer runt och städar lite smått efter middagen samt efter julgrannens alla barr som bara öser ner.

Ikväll är jag helt själv, känns jätte konstigt att inte träffa sin pojkvän eftersom att vi har träffats varje helg sedan juni. Men jag hoppas på att jag får träffa honom imorgon efter julbordet som jag ska på. Annars får vi ta det en annan dag helt enkelt, eftersom vi båda två har jullov nu..

Inga kommentarer: