lördag 19 december 2009

Jobbig natt....

Godmorgon eller vad man nu ska kalla det den här tiden på dygnet, iallafall för er som har lyckas sova under natten! Själv har jag inte kunnat somnat ännu, riktigt jobbigt måste jag säga att ligga vaken hela natten bara för för mitt huvud vill tänka. Hade väll svårt att somna också pga en person som jag tyckt mycket om ljög  eller snarare inte kunde hålla sitt ord, sånt gör mig oerhört ledsen dessutom på en båt! Jag vet inte hur mycket mer man ska orka, men jag tar inte emot några ursäkter den här gången, för det finns inga ursäker! för allt hade varit OK om jag hade fått reda på sanningen istället alltså då menar jag t ex ett sms med att han kunde höra av sig imorgon pga batteribrist men istället blev det ignoration, det skulle inte se ut som det gör nu om tiden för ett litet sms från hans sida hade kommit.. :( Jag förstår att jag blivit illa omtyckt nu tack vare det här, men jag kan inte bara sitta ta emot skit och acceptera precis allt som försigår. När jag inte får säga ifrån om en enda Liten sak! Det ska bli intressant att se vart den här dagen kommer att leda, jag vet vart jag står. Nog för att mitt oacceptabla humör spelade ut igår kväll och tidigare idag men jag känner mig oerhört besviken och lurad totalt. Ska man fortsätta acceptera de eller ska man släppa allt helt och håller en gång för alla........? hmmm????!?! Jag har förmodligen förstört allt pga mitt humör jag fick för min känslighet när det gäller kryssningar.

Idag har jag en planerad dag som jag ska ta itu med! Först och främst ska jag göra frukost till mina mindre syskon, eftersom mina föräldrar ska ut och julhandla och det betyder att jag och min äldre lillebror ska ta hand om små ungarna. Vi hade tänkt gå ut och åka pulka någonstans här runt omkring, hoppas bara det inte är lika kallt som igår. För igår var det super kallt, när vi kom ut så började ungarna gnälla ganska snabbt på att det var jättekallt. Sen ska jag hem och fixa iordning mig litegranna sedan senare mot kvällen ska jag till Bålstas sporthall för senare färd mot Bresse, där det kommer vara julbord för all personal som jobbade där i somras.

JAA jag är schizofren. JAA det bor två människor i mig. JAA jag har två personligheter! JAA jag vet att jag är en dålig flickvän.. JAA jag har allvarliga problem med mitt psyke. SÅ INGEN behöver påminna mig för det vet jag redan om.

Inga kommentarer: