måndag 14 december 2009

Kall dag.

Kom till skolan vid 10 då vi brukar ha en layout kurs men det hade vi inte idag, så typiskt för nästa lektion börjar 12.30 lite halv drygt. För att fördriva tiden lite snabbare så beslutade jag och Angelica att vi skulle upp till banken och sätta in alla pengar som vi drog in i fredags på vår mässa det blev en hel del. Men väl inne på banken fyllde jag i alla konto nummer och allt vad det nu är så var det en tant som snodde vårt nummer, det kunde jag aldrig tro om en gammal dam men snäll som jag är så tog jag en ny lapp istället för att börja diskutera den saken sedan när det väl var min tur gick jag fram till bankkillen och berättade att jag ville sätta in si och så mycket jag hade skrivit en summa på pappret efter hur mycket vi hade räknat ihop alla pengar till, sedan sa killen men hallå det saknas 20 kr för att ni ska komma upp i detta belopp, då hade jag glömt en 20 lapp i väskan.. Hiiihi man kan ju alltid försöka :)

Sedan bar det av för lunch och låååång väntan tills nästa lektion skulle börja nämligen psykologi som är ett av mina starkare ämnen. En rolig sak hända sen efter att bussen var 10 minuter sen, chaffören sa att bussen var försenad eftersom han hade åkt i dicken vid centrum backen? och då frågade jag hur i hela världen detta kunde gå till och hur han kunde ha bussen här och nu på stationen HEL?! centrumbacken är brant med många stenar och det fanns inte enda skråma på hela bussen, tro mig jag skådade bussen för jag blev så arg att jag ska behöva stå ute i kylan när den riktiga sannigen var att han hade suttit inne och fikat!!!!!!!!!!!!!!!!!!! fyy på han!

Inga kommentarer: