lördag 12 december 2009

Snöön är här och den stannar på marken...

Den har kommit en hel del snö faktiskt, det rör sig inte om 10 centimeter eller mer, men det är mycket mer än vad som har kommit hittills i år. Ett tag kom det riktigt stora flingor. Snön gör att iallafall jag får mycket mera jul känslor nu inför julen plus att det är mycket skönare att det är snö och vitt än att det är blött och slaskigt. Så det blir Plus poäng på detta väder!

Det är bara 12 dagar kvar till Julafton och 10 dagar kvar till jullov, det ska bli så himla skönt med lov. Jag har inget planerat, ska ta varje dag som den kommer för att inte förstöra lugnet! Det ända jag har planerat är att jag ska träffa min pojkvän på nyårafton, vart kvittar bara jag får vara med honom blir jag lycklig.


Så här ser man ut en varm sommar
dag i skolan och när man är solbränd.
Lääängtar till sommar och sol
nu.
Jag har haft en jättebra sommar
detta år lärt känna jätte många
nya härligt människor, hittat en
helt otrolig pojkvän så jag hoppas
på en minst lika bra nästa år.

Men först och främst nu måste jul
och nyår gå förbi sedan flyger
månaderna förbi igen.




Inga kommentarer: