tisdag 15 december 2009

Snöööö

Nu har snön återvänt från helgen igen, men nu är det desto mer snö. 17 centimeter plus att det bara faller ner mer och mer, hoppas bara att det stannar till jul. För det känns mer som jul när det ligger snö utanför.

Snart ska jag börja bege mig mot skolan, undrar hur bussarna fixar de här. Jag är forfarande irriterad på den ljugande busschaffören igår. Men det ska säkert gå bra, bara jag kommer i tid till skolan så är jag glad, börjar nämligen 11.25 idag som varje tisdag och slutar 13.45 det är en så sjukt kort dag med endast en lektion, (ekonomi) med ett uppehåll för lunch.

När jag kommer hem så ska jag börja fin slipa lite mer på min studentinbjudan, Redan? kanske många undrar. Men för att få en lyckad dag och allt planerat så krävs det mycket tid. Jag har dessutom redan lagt upp vilka som jag anser vara viktigast att det kommer, tyvärr har jag en situation eller snarare ett jobbigt läge som måste lösas, fast det har jag redan löst hur jag ska göra sedan hur det blir det är en annan femma, för det är ju ändå min dag och ingen ska förstöra den.

Inga kommentarer: