söndag 13 december 2009

Vart tog snöön vägen?

Ungen är sååååå sööt, jag blir så käär varje gång jag har håller i en sån här. Jag är riktigt svag för bebisar.

Se upp där ute väärlden för jag ska skaffa mig ett helt innebandy eller fotbollslag!

Det blev inget plugg för mig eftersom motivationen inte fanns där för fem öre. Så jobbigt men det går inte att göra bra ifrån sig när man känner att det inte finns någon som helst motivation, det är nog bara för det är helg nu och det betyder ledig och vila! Jag får ta tag i skolarbetet imorgon istället eftersom jag har ändå inget för mig då.

Istället för skolarbete åkte jag ner till centrum en timme för att vänta in min mormor men hon kom aldrig så det var  bara att fara hem istället, men när jag skulle upp mot bussen mötte jag på ett "ex"s pappa, det är alltid lika pinsamt tycker jag. Fast jag har ingen att skämmas över, det var han som gjorde fel, eller hur? JAA absolut.

Nu ska jag vänta in min föräldrar som snart kommer hem, det har nämligen varit ute och handlat julklappar i Västerås och Barkarby.

Inga kommentarer: