torsdag 21 januari 2010

Fel fel fel feeeeeeeeeeeeeeeeeeeel!!!!!

Jag förstår inte en sak. Alla människor säger att man ska öppna sig och vissa känslor för saker och ting som både rör sig själv och andra, prata om saker som är fel och vara aktiv och medvetande om sina egna känslor och för att förstå de själv så skriver man antingen ner dessa eller berättar för andra människor så andra människor får en bild av hur man känner och mår.

Jag har gjort det nu, jag har både pratat med människor jag känner samt skriver kilometer långa texter jag har öppnat mig och vissat hur jag känner för både mig själv och andra, att min själ skriker, alla teorier jag har, alla mina funderingar och liknande!!!!!!! och nu när jag har gjort det så har jätte många slutat prata med mig helt plötsligt!

Frågan är om jag haft för starka åsikter och tankar, frågan är om jag berättat för mycket som jag kanske egentligen borde hållt mer för mig själv. Jag vet inte själv.

Inga kommentarer: