lördag 16 januari 2010

Sköööönt med helg!

Vaknade upp med min favorit idag, efter en hel vecka då vi vart ifrån varandra. Just nu sitter jag här nyduschad och ren och fördriver tiden medans han är uppe i duschen. De är ritkigt tyst här hemma man hör bara ljudet av tvn som visar något dåligt program, ungarna är med mormor då hon kom upp hit imorse och hämtade de och tog hem dom til lsig för att leka i snön och mina pappa och brorsa åkte iväg nyss. Helt ensam är jag! Det finns inga planer alls för dagen, men vi kommer antagligen få middags gäster senare ikväll, en familj från kallhäll kommer över kvällen.

I natt drömde jag något lurigt, igår kväll när vi skulle gå och lägga oss så hade vi en matematik lektion, eller snarare så försökte jag lära ut en bra teknik när det gäller att räkna på händerna, han sa att han inte förstodd hur jag menade men tillslut hoppas jag väl att han fick in lite i huvudet. Under natten drömde jag precis samma sak, fast i drömmen tog det cirka ett år för att lära ut denna teknik.

Inga kommentarer: