söndag 24 januari 2010

Söndag, tråkigaste dagen på veckan!

Husvisningen gick galant, det kom hur många flera sällskap än vad vi hade räknat med. Vi chansade på att cirka tio sällskap skulle komma, men innan vi ens hade hunnit komma från vårt hus så var det redan tre familjer som hade hittat hit. När vi väl hade åkt ut på motorvägen för att åka hem till en familj så sms:ade min bror att det stod tjugo stycken bilar runt på gatan och runt huset, det måste varit kaos med alla bilarna. När visningen var klar ringde vår mäklare och berättade att det hade varit cirka 25 olika sällskap här och kollat på vårt hus. Normalt sätt brukar det inte vara så många utan det kan hända att upp till tio olika sällskap dyker upp på såna här visningar.

Nu hoppas vi bara på att det är många som är intresserade så att huspriset trissas uppåt.

Åter hemma nu iallafall, söndagar är nog det tråkigaste jag vet. Det är en riktigt ondödig och deppig dag, har alltid varit och kommer säkert antagligen alltid vara för mig. Kan det inte vara lördag hela veckan istället?


Nej nu ska jag fortsätta kolla in alla bloggar som har kommenterat mig sedan i december :)

Inga kommentarer: