måndag 1 februari 2010

4 dagar till fredag! :)

Nu är min skoldag över, tack och lov! Jag är riktigt trött tills min lärare kom fram till mig och frågade om jag var klar med inrednings projektet! Då hade jag självklart missat att vi hade ett stort projekt som skulle vara klart imorgon. Min uppgift är att inreda två rum, ett badrum, kök, hall och vardagsrum, detta måste vara en enkel match tyckte jag tills hon berättade att man ska va medveten om de som är trendigt just nu och vad som kommer bli trendigt inom ett kvartals år. Visst, jag kan mycket om vad som passar när det gäller färg och form och vad som man bör ha och sånt, alla säger att jag har ett bra öga och smak för design och inredning, får väll lita på det nu när jag sätter mig ner och planerar detta projekt! Det här gjorde att jag fick ställa in alla mina planer för kvällen, mycket trist tycker jag faktiskt! Men jag tycker ändå att skolan kommer i första hand nu när det dessutom är sista terminen med avslutningarna på alla kurserna.

Tänkte även läsa några obesvarade frågor: har idag varit hos en läkare och det konstaterade att det är inget som är fel med mig, inget som fanns där inne. Utan jag har helt enkelt blivit "normal" igen och fått tillbaka allt som tillhör som jag varit utan nu i tre år! Så nu vet du det också ANONYMA SAK!!! Och det är fortfarande så att jag skriver om precis vad jag vill, jag behöver inte ditt yttrande som anonym, hör gärna av dig med ditt riktigt namn om du är sugen på att veta något! även om jag har mina aningar om vem du är! Jag viker mig inte för någon, inte ens för dig! Jag tänker inte ge upp något, jag behåller allt jag har tills det flyter iväg på annat håll!!

Och en sak till, mie jag råkade klicka fel så din kommentar försvann helt och hållet. Hoppas du inte blir allt för arg på mig nu, hihii =)

Inga kommentarer: