måndag 1 februari 2010

Ny vecka igen!

´

God morgon!

Nu börjar återigen en ny vecka, med förhoppningsvis nya tag! Har inte uppdaterat speciellt mycket i helgen som var eftersom som varje hel så föredrar jag att umgås med min favorit istället vilket för mesta dels endast är under helgerna! Har även kommit fram olika diskussioner igår som gjort att jag bara vill koka över, för detta är inte varken acceptabelt är något positivt för mig och jag som får höra varje dag att jag ska försöka vara normal och trevlig mot en vis person när hon bara försöker ta allt ifrån mig, nej det funkar inte längre för mig jag kan inte hålla min ilska inom mig mot dig längre, inte när det gäller det här!

Om jag åter går till min dag nu istället, börjar kl tio då jag har en lektion där vi jobbar mycket med att skriva affärsdokument efter denna lektion har jag tid hos en läkare och jag hoppas och tror att det är vad JAG tror är fel! Sedan blir det prov och företagsekonomi som jag sysselsätter mig med fram tills kl tre, blir hemgång direkt! Det är en speciell och skön känsla att komma hem från skolan direkt på en måndag, vet inte hur eller hur jag förklarar den, men det är något skumt!


 


Får se om jag ska träffa min favorit senare också, det vore himla kul! Vi har nämligen sex månader mellan oss idag! Det känns hur bra som helst!


 


 


Vi hörs när vi hörs!

Inga kommentarer: