fredag 12 februari 2010

ÄNTLIGEN FREDAG

Alla som räcker upp en hand är bäst!!!  hihi ojdå…. Eftersom jag inte ser någon räcka upp handen nu så betyder det bara att jag är bäst!


 


Idag är det den sista vardagen för den här veckan. Fem timmar kvar tills det är helg och ledighet för mig, ska bli super skönt. Men det finns en sak som är desto mindre skönt och det är att jag verkligen blivit dunder förkyld nu, från ingenstans. Förstår inte var det kommer ifrån, men antar att det hör till detta kalla väder! Säger då det, det här vädret för bara negativitet med sig tycker jag! Ge mig ljus och energi??!!!


 


Har bara en lektion idag, sedan resten av dagen alltså tre timmar kommer jag att sitta på kurs som jag nämnde om igår. Detta kräver maximalt med tålamod kan jag säga.


 


Nej nu måste jag hoppa in i duschen eller gå in i duschen för om jag hoppar in då lovar jag att jag kommer att hoppa in i själva duschgrejen, vill gärna inte gå runt med blå tiror.


 


Måste berätta en rolig och läskig händelse från igår, men det tar jag senare om tiden hittas!


 


För övrigt ha en trevlig helg med er.
Själv har jag inget bokat! :)

Inga kommentarer: