fredag 12 februari 2010

Fyyy för läkare!

Mina stora knöl på halsen är tydligen inget allvarligt, jag skulle komma tillbaka om det fanns kvar om några veckor! Är det inte typiskt att man ALLLTID får samma svar, kom tillbaka om det inte blir bättre?! De antyde att det kunde vara pga min förkylning, men inte brukar jag då få knölar på detta ställe! Jag brukar få vid halsmandlarna och att det svullnar upp. Det som irriterade mig mest var att han varken kände eller knappt kollade på knölen, utan han lyssnade mer på att jag lät som en stryp gris pga täppan i näsan.


Kursen idag gick jättebra nu när man är mer inne i vad man ska göra och hur man anvnäder detta program, så inser man att detta inte alls är svårt. Men det jobbiga är att man endast kan använda tangentbordet. Så själva muspekare fungerar inte alls. Utan här är det enter, piltangterna och F1-F12 som gäller. Klurigt men ändå ganska behagligt efter andra gången. Har tre gånger kvar, undra hur high man kommer vara på det här sista gången!

Nu är det iallafall äntligen helg......... Men jag har inga som helst planer på att göra någonting alls, antar att jag kommer sova länge iallafall på mornarna, eller man kan snarare hoppas på det för här hemma vet man aldrig. Då jag har två mindre syskon som tycker om att komma in på morgonen och säga att frukosten är färdig. Får helt enkelt se om det kommer upp något spontant för studen som man hackar på och gör.

Inga kommentarer: