onsdag 3 februari 2010

Det blir bara värre för varje dag!

Vet varken vart jag ska börja eller vad jag ens ska skriva! Jag känner mig bara oerhört sviken av en person som man aldrig borde behöva känna så med! Det är helt sjukt hur mycket och snabbt hon ändrats, jag förstår inte hur man kan ha mage att ändra en person, det är fruktansvärt fult gjort. Men jag hoppas de personerna mår bra nu och är glada över att det vunnit och fått henne till deras sida.

Det känns otroligt sjukt, jag kan inte sluta tänka på att någon annan har fångat in henne nu! Jag kan inte förstå att hon var tvungen att föra osanning under dessa månader och jag förstår inte hur jag ska kunna kalla hennes hem för hem när jag inte får komma dit när jag vill utan MÅSTE jämt ringa innan och höra om det är okej att komma dit! Det är lika sjukt som det låter! Detta kommer jag aldrig kalla för hem. Ett hem har man egen nyckel till, ett hem kan man komma och gå genom ytterdörrer när som helst tycker jag!

Har även fått reda på att jag bör tänka mig för vilka jag pratar med detta om, då det tydligen finns en person som lyssnar på vad jag säger och sedan för det vidare. Det är jobbigt att veta, men skönt att jag vet vem det är!

Inga kommentarer: