onsdag 3 februari 2010

Suuuck igen!

Många påstår att jag skriver här om mina dagar och allt som händer runt omkring mig just nu för att jag ska blir sedd och få uppmärksamhet! Nu får väll folk ta och skärpa till sig. Jag skriver inte för någons skulle förutom min egna! Jag gillar dessutom inte att få uppmärksamhet på de sättet. Orsaken att jag skriver här är för att få ur saker från mitt huvud som ligger där och blockar andra saker, för det är inte alltid mina människor runt omkring mig kan stanna upp för att höra mina historier Igen, därför använder jag det här för att skriva ner till mig själv, jag gör det inte för din skull utan för att få ur mig skiten!

Jag fattar inte ens varför jag måste förklara mig på min egna blogg där jag skriver vad jag vill. Jag har inte bett någon att läsa. Men självklart får vilken människa som helst läsa det jag skriver, men det som inte känner mig kanske inte dirket förstår vag jag skriver om. Så länge du är trevlig och inte kommenterar spydig så får du gärna stanna och läsa. Annars sätter jag ett lösenord på denna blogg som jag hade tidigare om inte ni kan respektera att jag skriver VAD jag vill, OM vad jag vill och om VEM jag vill!

Inga kommentarer: