onsdag 3 februari 2010

När tröttnar gud på att slänga ner snö på oss egentligen?!??!?!

Förtusan, man är ju inte säker någonstans längre! Tak efter tak rasar ihop lite överallt i sverige. Nu bara för någon timme sedan rasade taket in på en tennishall vid Rönninge i Stockholm! Hoppas ovädret stannar i grannlänet och inte hoppar över hit till oss! Nog för att det redan är storm och snöar enormt mycket här också! Kan vi inte bara hoppa över två månader och bara helt plötsligt gå in i April istället! Gud va skönt det skulle vara, förhoppningsvis så har snön försvunnit då och förhoppningsvis har man landat efter allt som varit nu under vintern och löst sig på något sätt!

Ligger just nu och funderar över om hur det blir imorgon då jag har en lektion imorgon som börjar klockan tio och håller på i en timme och den andra lektionen som dessutom är den sista börjar halv 2. Jag tycker att detta är sjukt jobbigt då jag varken har lusten eller motivationen att sitta i skolan för att vänta ut tiden, då det finns mycket viktigare saker att göra. Men det är väll bara bita ihop och stå ut som alla det andra torsdagarna under året.

Vet inte vad mer jag ska skriva, då jag inte har någon som helst motivation till att skriva här på bloggen. Då det finns väldigt många människor där ute som klagar på att jag skriver och utalar mig precis som att jag söker efter uppmärksamhet! Så är verkligen inte fallet. Står just nu i kvalet om att sluta skriva, låsa hela sidan igen eller fortsätta skriva. Alla tre alternativen har sina fördelar samt nackdelar!

Inga kommentarer: