torsdag 11 februari 2010

Dunder förkyld?

Usch, har legat hela natten med täppa i näsan och nu under morgonen när jag vaknade är det riktigt mycket värre! Hela huset verkar gått in i förkyldnings period nu.

Idag är det skola, två lektioner och en enormt stor håltimme mellan dessa lektioner på två timmar! Riktigt dåligt tycker jag. Har även fått reda på att en av mina lärare som jag har i två kurser ska sluta efter sportlovet, det tycker jag är mycket konstigt eftersom vi ska ha slut betyg och detta kommer drabba oss riktigt hård när vi får en ny lärare i det restrerande veckorna som är kvar i skolan. Läraren förklarade att hotell och resturang behövde en ledare för att styra upp detta program som inte haft några lokaler nu under två års tid och att hon behövdes där. Men vi då?

Inga kommentarer: