torsdag 11 februari 2010

Snaaaaaart fredag!

Näst sista dagen i skolan! Gud vad skönt, det känns inte ens som att dagarna i denna vecka har gått! Gud vad jag inte gillar torsdagar då vi har sån lång håltimme mellan de två ända lektionerna för dagen! Men som tur är kommer vårt schema ändras efter sportlovet då vår lärare kommer börja på ett annat program. Det betyder att ja börjar kl tio och slutar kl elva! Ganska slappdag!

Jag fick även veta idag att jag är klassens smartaste, flitigaste och med ansvarsfulla eleven i klassen! Undra om jag ska ta detta som att jag är en pluggis? Det är jag inte, men vi fick reda på att tretton av femton personer i klassen hade en frånvaro på över 25 % sedan vårterminen började! Det är helt sjukt, det är jag och en annan som sköter skolan och kommer på lektionerna, ALLA lektioner! Jag var tydligen väldigt bra på att höra av mig för att fråga vad jag missat då jag varit borta och jobbat igen det fort och snyggt! Läraren använde mig som en mall på en drömelev. Jag är något hedrad! Hmmm.....

Imorgon har jag utbildning hela dagen, då jag ska iväg för att forstätta så jag får mitt intyg att jag snart kan ett världes boknings system, som det flesta hotell och charter res företag använder sig av! Det är skit svårt, men skit kul!

Inga kommentarer: