fredag 26 februari 2010

Fredag!

God morgon!

Nu gör jag ännu ett nytt försök till att se allt positiva, glädjen ALLT bra. Hoppas inte det kommer några motgångar, jag vill inte ha ett bombnedslag idag igen som de två senaste dagarna. Det första nedslaget i onsdags är iallafall någorlunda balanserat, men det igår kommer jag aldrig att acceptera och det kommer bli väldigt tufft nu sista månaden pga det och efter flytten kommer det få sina konsekvenser. Undra om berörd person kommer bry sig? Undra om berörd person kommer ta kärleken före allt? Vilket det känns som. Jag tycker ens familj är viktigast och att man bör se till den först och främst.

Skit samma nu, fick en kommentar nyss som gjorde mig massor av glad. Får sällskap i helgen och ingen människa anar vilken lättnad det är, just nu känns det redan som att jag tappat hundra kilo från axlarna! Det känns så skönt att få kunna känna sig trygg nu i helgen och bara vara istället för att gå på nålar hela tiden och bara vänta på näsa nedslag.

Inga kommentarer: