lördag 27 februari 2010

Baka???!

Nu är det lördag! Inte vilken lördags som helst, onsdag, torsdag, fredag och lördag har varit helvetesdagar för mig! Alla dessa dagar har jag fått reda på något nytt om en person! De jag fick reda på i dag sårade riktigt mycket. Jag förstår inte hur man kan hålla på så här!

Vilken tur att jag har min favorit här. Just nu är vi barnvakt åt de små eftersom en vis person drog. Väntar på att min far ska komma hem, vi ska ha mysdag med middag och melodifestivalen. Allt känns så tungt just nu, jag försöker att hålla allt inom mig tills det är dags för flytt! Det är riktigt tufft nu!

Ska baka någon efterrätt nu sedan blir det..... hmm det vet jag inte! Allt är ett stor frågetecken här hemma!!!!!

Skriver mer senare när jag hittar ord för allt och när jag har tid.

Inga kommentarer: